I have taken a decision

Yeess då var det måndag igen och jag har precis avslutat min frisör lektion :) Kvar av dagen i skolan har jag Engelska B, helt okej.
Ska hem och träna som f*n idag, känner riktigt hur sugen och taggad jag är idag.

Helgen har varit kul. Mamma fyllde år i fredags, lördag utgång med sköna människor och söndag slö dag :)

Ett stort tack till Emma som fotade Hugges ärr så att vi kan skicka in det till folksam. Hon är duktig hon :)
www.Emmabrandmark.blogg.se

Jag har tagit ett beslut, de togs i lördags kväll då jag stod och skulle göra mig i ordning, jag ska inte ha kort hår längre. vill kunna göra något med håret, rulla, locka eller sätta upp det. De blir lite enformigt för mig.


Rösta på Annaoco på http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=3363

Röstningen avgörs idag kl 17.00

Kommentarer
Postat av: mamma

Lilla smurfen, förstår du inte hur snygg du är i kort hår.

2010-05-01 @ 15:23:16
Postat av: Emma Brändmark

Jag håller med din mammi ;) Du är så söt :D Puss hjärtat

2010-05-02 @ 19:17:56
URL: http://emmabrandmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0