Whataya Want From Me

Ni vet när man lyssna på en låt om och om igen och konstigt nog blir den bara bättre och bättre :) 
Adam Lambert <3

Sitter och pluggar i skolan och känner mig ganska nöjd över mig själv för vi börjar egentligen kl 13.30 idag men här sitter jag :)

Dagen består av idrott B och sen ska jag hem till norje och mysa lite sen ska jag och mamma till ett inrednings party, mys hela dagen men mams :)

Igår fick jag ÄNTLIGEN klippa av Mickes hockey frilla :) Tog en ask ton också i hans hår men det syns inte så bra på bilen, Happy :P



                                                                            Hockey frillan

                                

                                                                     Den nya micke :)

                                      
                                   


Kommentarer
Postat av: Emma Brändmark

Fiint :D

2010-03-27 @ 12:12:01
URL: http://emmabrandmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0